среда, 13 февраля 2013 г.

гільзи циліндрів двигуна камаз

2.04 Mb.Название страница3/8Дата09.03.2012Размер2.04 Mb.Тип Смотрите также:     3           Тема: КРИВОШИПНО-ШАТУННИЙ МЕХАН¶ЗМ. ^ 1. Плакат з рекомендацями учням: X Кажть усе, що спаде на думку. X Не обговорюйте  не критикуйте висловлювання ншихX Можна повторювати де, запропонован будь-ким ншим. X Розширення запропоновано де заохочуться.^ 2. Плакат «Правила проведення мозкового штурму». Псля презентац проблеми та чткого формулювання проблемногопитання (його краще вдтворити на дошц) викладач пропону всмвисловити де, коментар, навести фрази чи слова, пов'язан з цюпроблемою. Ус пропозиц записуються на дошц чи на великому аркуш паперу в порядку х виголошення без зауважень, коментарв чи запитань. ^ 3. Опорний конспект теми для учнв. План 1. Детал кривошипно-шатунного механзму. 2.Технчне обслуговування кривошипно-шатунного механзму. 3.Можлтв несправност кривошипно-шатунного механзму. Кривошипно-шатунний механзм основний робочий ме]ханзм двигуна. Вн перетворю зворотно-поступальний рух порш]ня, що сприйма силу тиску газв в обертальний рух колнчастого вала., Елементи кривошипно-шатунного механзму умовно можна роздлити на дв групи: нерухом  рухом. До нерухомих деталей механзму вдносяться цилндри, голов]ки цилндрв, картер з пдшипниками колнчастого вала  детал, що зв'язують х. Все це склада корпус двигуна. Рухом детал ме]ханзму: поршн з кльцями  поршневими пальцями, шатуни з пдшипниками, колнчастий вал з маховиком. ^ ДЕТАЛ¶ КРИВОШИПНО-ШАТУННОГО МЕХАН¶ЗМУ Блок цилндрв (рис. 4.1)  жорсткою моно блоковою V- подбною конструкцю, вдлитою з чавуну як одне цле з верхньою час]тиною картера. Висока жорстксть блока забезпечуться подлом картерного простору на окрем вдски поперечними перегородками з силовим оребренням  низьким розташуванням площини рознман]ня з масляним пддоном (значно нижче за всь колнчастого вала). У верхнй частин блока пд кутом 90` розташовано два ряди цилндрових гнзд пд вставн гльзи з привалковими поверхнями пд головки цилндрв. Лвий ряд цилндрв змщений щодо право]го вперед на 29,5 мм у двигунах КамАЗ  35 мм у ЯМЗ, що зумовле]не установкою двох нижнх головок шатунв на загальну шатунну шийку колнчастого вала. По всй висот цилндрв виконан порожнини для охолодно рдини, завдяки чому забезпечуться нтенсивне вдведення тепла вд гльз цилндрв, що полпшу охолодження поршнв  поршне]вих клець. Сорочки охолодження блока цилндрв  головок сполу]чаються через спецальн отвори в прилеглих площинах, що ущльнюються прокладками чи гумовими кльцями. У картернй частин блока  система каналв для пдведення масла з центрально магстрал до пдшипникв колнчастого  Рис. 4.1. Блок цилндрв двигуна КамАЗ-740: 7 блок цилндрв; 2 гльза цилндра; 3 ущльнювальне кльце гльзи; 4,5 кришки корнних пдшипникв колнчастого вала; 6 прокладка передньо кришки блока; ^ 7 передня кришка блока; 8 гумова манжета; 9 рим-болтрозподльного валв, деталей приводу механзму газорозподлу, фльт]ра очищення масла, вдцентрового фльтра, компресора  паливного насоса високого тиску. Гнзда в блоц пд вкладиш корнних пдшипникв розточуються разом з кришками, тому кришки невзамозамнн  встановлюються в чтко фксованому положенн. Картерна частина блока сполучена з кришками корнних опор поперечними болтами-стяжками. Всередин  зовн блока цилндрв розмщен детал кривошипно-шатунного  газорозподльного механзмв, складальн одиниц (вузли)  системи двигуна, а також опори, якими двигун крплять до рами автомобля. Знизу блок цилндрв закритий пддоном, який одно]часно служить резервуаром для масла. Для уникнення надмрного пдвищення тиску або розрдження усередин картера, на блоц встановлений сапун. ^ Гльзи цилндрв легкознмальн, виготовлен з спецального чавуну з перлтовою структурою вдцентровим литтям  об'мно загартован струмами високо частоти для пдвищення зно]состйкост. Внутршня поверхня гльзи оброблена плосковершинним хоннгуванням для отримання рдко стки мкротрщин, розта]шованих пд кутом до ос гльзи. Така обробка сприя утриманню масла в западинах  кращому притиранню гльзи з поршнем  поршневими кльцями. Центрування гльзи в гнздах блока здйснються за допомогою верхнього  нижнього оброблених пояскв. У верхнй частин гльза ма упорний бурт з виступами для установки на упорний т

Тема: КРИВОШИПНО-ШАТУННИЙ МЕХАН¶ЗМ - Тема програми: основн механзми та системи двигуна матерали Степаненко Валентина...

Комментариев нет:

Отправить комментарий