навчальних програм.
освтньо-квалфкацйних характеристик освтньо-професйних програм,
дисциплн у виршенн основних завдань навчального закладу;
PP рол та мсця навчальних
PP типу навчального закладу;
PP вд суб ктв учння;
групування суб ктв учння. Ц критер залежать вд багатьох факторв:
диференцйованого навчання важливо вднайти надйн критер для типологчного
навчання студентв у вищих навчальних закладах. Тому для органзац
Метою статт обAрунтування впровадження методичних умов диференцйованого
та емоцйно-вольово сфер [3, с. 179].
диференцйованого навчання генотип людини, ндивдуальний тип пзнавально
адекватних зовншнх навчальних дй. Тобто психологчною основою
сутност ндивда, яка урзномантню кожну людську особистсть вимага
Як вдомо, диференцаця навчання логчно виника з психологч]но
реалзувати без диференцац навчання.
Принцип природовдповдност у навчанн учнв чи студентв неможливо
студентв у вищих навчальних закладах
Методичн умови диференцйованого навчання
Петро Скорський
Комментариев нет:
Отправить комментарий