четверг, 14 февраля 2013 г.

диференційований та індивідуальний підхід до математики

навчальних програм.

освтньо-квалфкацйних характеристик  освтньо-професйних програм,

дисциплн у виршенн основних завдань навчального закладу;

PP рол та мсця навчальних

PP типу навчального закладу;

PP вд суб ктв учння;

групування суб ктв учння. Ц критер залежать вд багатьох факторв:

диференцйованого навчання важливо вднайти надйн критер для типологчного

навчання студентв у вищих навчальних закладах. Тому для органзац

Метою статт  обAрунтування впровадження методичних умов диференцйованого

та емоцйно-вольово сфер [3, с. 179].

диференцйованого навчання  генотип людини,  ндивдуальний тип пзнавально

адекватних зовншнх навчальних дй. Тобто психологчною основою

сутност ндивда, яка урзномантню кожну людську особистсть  вимага

Як вдомо, диференцаця навчання логчно виника з психологч]но

реалзувати без диференцац навчання.

Принцип природовдповдност у навчанн учнв чи студентв неможливо

студентв у вищих навчальних закладах

Методичн умови диференцйованого навчання

Петро Скорський

Комментариев нет:

Отправить комментарий